Podpora pre zákazníkov
Ako môžete zaplatiť faktúru
Všetky údaje, potrebné k úhrade, nájdete vo faktúre.
Internet Banking
Najjednoduší spôsob úhrady faktúry. Stačí, ak promocou aplikácie oskenujete QR kód z faktúry a odošlete platbu
Internet Banking
Podľa údajov vo faktúre, môžete pomocou internet bankingu vykonať platbu alebo si zriadiť trvalý príkaz.
Poštový poukaz
Podľa údajov vo faktúre, môžete pomocou internet bankingu vykonať platbu alebo si zriadiť trvalý príkaz.
V hotovosti
Faktúru môžete zaplatiť v hotovosti, počas otváracej doby, v zákazníckom centre v Seredi.
Elektronická faktúra
Ekológia
Je šetrná k životnému prostrediu! Nie je potrebný papier, tlač, preprava či distribúcia autami.
Je zadarmo
Aktivácia aj doručovanie je bezplatné. O elektronickú faktúru môžete požiadať aj telefonicky.
Plnohodnotný doklad
Faktúra bude doručená na váš e-mail vo formáte PDF a je plnohodnotným daňovým dokladom.
Možnosť tlače
Ak faktúru budete potrebovať v papierovej forme môžete ju kedykoľvek vytlačiť v tlačiarni.
Doobjednajte si k vášmu internetu....
Bezdrôtový Wi-fi router
Pokrýva signálom Váš byt, dom, či firmu a internet tak môžete používať kdekoľvek v jeho dosahu. Naviac Vám nastavíme router priamo u vás.
42,00 €
jednorazový poplatok
Statická verejná IP adresa
Ak sa potrebujete k vašim zariadeniam vzdialene pripájať cez internet (napr. prevádzkujete web, mail, FTP server alebo, kamerový systém) môžete si objednať túto doplnkovú službu.
7,80 €
zriaďovací a mesačný poplatok
Zavoláme vám...
Neváhajte a napíšte nám na seba kontakt. My sa vám ozveme a so všetkým vám radi poradíme.
Otázky a odpovede
Prečítajte si tiež odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa nás pýtate.
Potrebujem verejnú statickú IP adresu?
Ak používate internet na prezeranie stránok, komunikáciu prostredníctvom e-mailu, skype, facebook či akúkoľvek podobnú službu, nepotrebujete verejnú statickú IP adresu. Túto službu využijete v prípade, ak sa potrebujete k vašim zariadeniam vzdialene pripájať z internetu. Najmä ak prevádzkujete webserver, mailserver, FTP server alebo máte v domácnosti či firme kamerový systém a chcete odkiaľkoľvek sledovať kamery napr. na mobilnom zariadení.
Mám REJK-NET internet a chcem sa presťahovať na inú adresu. Ako mám postupovať?
Stačí, ak kontaktujete REJK-NET infolinku a telefonicky požiadate o preloženie služby. Na základe overenia údajov vašu požiadavku zaevidujeme a dohodneme si s vami termín preloženia. Preloženie je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka služieb.
Chcel/a by som prejsť z nižšieho programu (rýchlosti) na vyššiu. Ako mám postupovať?
Prechod na vyšší program (rýchlosť) je bezplatný a na zmenu stačí, ak kontaktujete našu infolinku alebo navštívite zákaznícke centrum REJK-NETi. Program služieb vám zmeníme od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Chcel/a by som prejsť z vyššieho programu (rýchlosti) na nižšiu. Ako mám postupovať?
V tomto prípade vám odporúčame kontaktovať REJK-NET infolinku alebo navštívite zákaznícke centrum REJK-NET. V prípade, že ste vo viazanosti, je zmena možná, avšak spoplatnená podľa aktuálneho cenníka (v závislosti na aktuálnom programe pripojenia a žiadanej zmeny). Ak vaša zmluva o pripojení nie je viazaná, prechod na nižší program (rýchlosť) je bezplatný. Program služieb vám zmeníme od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Skončila mi viazanosť zmluvy a chcem REJK-NET internet používať aj naďalej. Čo musím spraviť?
Nič. Po skončení viazanosti zmluvy sa automaticky mení doba platnosti zmluvy na dobu neurčitú. Môžete však kontaktovať našu infolinku alebo si pozrieť internetové stránky REJK-NET a informovať sa o aktuálnej ponuke služieb. Môžete sa rozhodnúť si aktuálny program ponechať alebo sa rozhodnúť pre niektorý z novej ponuky.
Čo mám robiť/Ako mám postupovať, ak nefunguje internet?
Ak vám nefunguje internet, majte prosím na vedomí, že porucha nemusí byť v pripojení (resp. v dodávke pripojenia z našej strany). Pred tým, ako kontaktujete infolinku a nahlásite poruchu, odporúčame vám vykonať nasledovné kroky:
- Odpojte a zapojte napájací adaptér antény a routra z elektrickej siete (v žiadnom prípade nestláčajte tlačidlo reset na vašom routri).
- Reštartujte vaše zariadenie (notebook, počítač, tablet, telefón, a pod.)
- Ak používate wi-fi, skontrolujte či je vaše zariadenie k tejto sieti pripojené
- Skontrolujte stav zapojeniar kabeláže všetkých zariadení (anténa, router, počítač, a pod.) a presvedčte sa, že každý kábel je zapojený správne a je korektne zasunutý v príslušnom porte (zasúvke)
Ak ani po týchto krokoch internet nefunguje, kontaktujte infolinku REJK-NET a podrobne popíšte váš problém.